“Nu putem preda altora ceea ce vrem, voi spune chiar că nu putem preda ceea ce știm sau ceea ce credem că știm; nu predăm și nu putem preda decât ceea ce suntem” Jean Jaurés

Stimați colegi,
Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Hunedoara, vă supune atenției oferta activităților de consiliere curriculară, pentru anul școlar 2024/2025.
Vă propunem câteva teme pentru desfășurarea activităților de consiliere curriculară din acest an școlar. În funcție de alte nevoi identificate de cadrele didactice, lista este deschisă pentru abordarea altor probleme de interes.
Înscrierea se va realiza prin completarea Anexei 1– Fișa de evaluare inițială a nevoilor de consiliere curriculară, de către fiecare unitate școlară.
Nu se percepe taxă pentru patricipare la activități.
Pentru înscriere individuală accesați linkul: https://forms.gle/3Nh8mBp1F1cr2Vii6 Activitățile se vor finaliza cu adeverință pentru participare.

EDIȚIE ONLINE PDF) – Deva, 2022
ISBN 978-973-0-36671-6
Autori: Balaci Mihaela Carmen(coordonator), Mariș Alina Melania (coordonator), Ghițan Ionela, Ianachis Ionica Clara, Poanta Roxana Elena
La final de an, cu gândul la un nou început (anul școlar 2022-2023), vă propunem un material suport pentru pregătirea proiectării activităților didactice/activităților de consiliere. Sperăm ca lectura ghidului să vă ofere informații prețioase despre caracteristicile preadolescenței și dezvoltarea abilităților socio-emoționale la această etapă de vârstă.
Vă invităm să parcurgeți paginile publicației- “Preadolescența: emoție și socializare. Ghid pentru cadrele didactice din învățământul gimnazial”
EMOȚIE ȘI SOCIALIZARE ÎN MEDIUL ȘCOLAR
GHID PENTRU CADRELE DIDACTICE
DIN INVĂȚĂMÂNTUL PREȘCOLAR ȘI PRIMAR
(EDIȚIE ONLINE PDF) – Deva, 2021
ISBN 978-973-0-34615-2
Coordonatori: Balaci Mihaela Carmen, Mariș Alina Melania
Autori: Costescu Magdalena, Ghițan Ionela,
Ianachis Ionica Clara, Stroia Mirela Antonela

Vă invităm să petrecem împreună timp de calitate întru lectură şi reflecţie, să analizăm şi să aplicăm tehnici de lucru care să stimuleze dezvoltarea socio-emoţională pentru asigurarea stării de bine în mediul şcolar.
Ghidul ”EMOȚIE ȘI SOCIALIZARE ÎN MEDIUL ȘCOLAR” repreprezintă un suport, sperăm util, pentru praxisul curricular, pe care CJRAE Hunedoara îl pune la dispoziția specialiștilor ce își desfășoară activitatea în învățământul preșcolar și primar. Dorim să oferim un instrument de lucru care să faciliteze realizarea unor activități didactice atractive, interesante și utile ce pot fi desfășurate în mediul online și off!ine.